خانه / دسته‌بندی نشده / مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو‌آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه‌های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می‌پردازد اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می‌باشد فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از کارآفرینی و
دسته بندی مدیریت
بازدید ها ۱۵۳۶
فرمت فایل docx
حجم فایل ۳۴ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۲۰

دانلود مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار  مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار dl


گزارش تخلف برای مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار  مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار Report
مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار  مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار 2014 4 20 16 46 2 151

فروشنده فایل

کد کاربری ۵۲
کاربر  مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار User2

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو‌آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه‌های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می‌پردازد. اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است. جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می‌باشد. فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از کارآفرینی و قابلیت‌های نوآوری تاثیر معنی داری بر مزیت رقابتی پایدار دارد مورد آزمون قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و تعیین صحت و سقم فرضیه‌ها از نرم‌افزار ۱۸spss استفاده گردید. نتایج نشان دادند که کار آفرینی به طور مستقیم، مزیت رقابتی پایدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین قابلیت نو‌آوری باعث بهبود مزیت رقابتی پایدار می‌شود. بنابراین برای ارتقاء مزیت رقابتی پایدار هر بنگاه یا مؤسسه اقتصادی پیشنهاد می‌شود که یک‌یک این بنگاه‌ها یا مؤسسات به توسعه فرهنگ سازمانی کار آفرینی و قابلیت‌های نو‌آوری برای افزایش مزیت رقابتی پایدار نیاز دارند.


This study examines the relationship between entrepreneurship and innovation for sustainable competitive advantage, with the aim of providing new solutions and business affairs firms concerned with sustainable competitive advantage. The research data were collected through questionnaires. The population consisted of 1,200 senior executives Kaveh Industrial City population sample of 257 individuals. The main hypothesis of the research, entrepreneurship and innovation capabilities have a significant effect on sustainable competitive advantage was examined. To determine the accuracy of data analysis and hypothesis spss software was used. Results showed that entrepreneurs directly affect the sustainable competitive advantage. Also the ability of innovation improves sustainable competitive advantage. So for the promotion of sustainable competitive advantage for any firm or corporation is suggested that one of these firms or institutions to develop a corporate culture of entrepreneurship and innovation capabilities to enhance the competitive advantage they need.

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار ببرید پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار …

دانلود مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

http://payamirani.sidonline.ir/product-187-Effects-of-entrepreneurship-and-Marketing-Capabil.aspx مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار , کارآفرینی , قابلیت بازاریابی , مقاله کارآفرینی , تأثیر کارآفرینی بر مزیت رقابتی پایدار , مقاله بازاریابی , مقاله مزیت رقابتی …

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو‌آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه‌های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می‌پردازد. اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است. جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می‌باشد. فرضیه اصلی …

: مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

۶ اسفند ۱۳۹۵ – پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می پردازد. اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع آوری شده است. جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می …

تأثیر شایستگی تجاری‌سازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش …

از اینرو، پژوهش حاضر میزان تأثیر شایستگی تجاری‌سازی فناوری از طریق نقش تعدیلگر بازارگرایی، بر مزیّت رقابتی را بررسی کرده است. ….. (۲۰۱۰) میگویند که اگرچه قابلیّت بازاریابی مستقیماً بر مزیّت رقابتی پایدار تأثیر نمی‌گذارد اما به طور غیر مستقیم و از طریق قابلیت نوآوری، بر مزیّت رقابتی پایدار تأثیرگذار …

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

۷ آبان ۱۳۹۶ – پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نو‌آوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه‌های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می‌پردازد اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع‌آوری شده است جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می‌باشد …

بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با …

توسط شاه طهماسبی – ‏۲۰۱۴
بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان. مقاله ۶، دوره ۶، شماره ۱، بهار ۱۳۹۳، صفحه ۱۰۷-۱۲۴ XML اصل مقاله (۴۰۰ K). نوع مقاله: مقاله علمی پژوهشی. شناسه دیجیتال (DOI): 10.22059/jibm.2014.51607. نویسندگان. اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی …

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

کارآفرینی قابلیت بازاریابی مقاله کارآفرینی تأثیر کارآفرینی بر مزیت رقابتی پایدار مقاله بازاریابی مقاله مزیت رقابتی مقالهابی گستر ابی گستر دانلود مقاله دانشگاهی دانلود مقالات مدیریتی.

مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ – اطلاعات تحقیق با پرسشنامه جمع آوری شده است. جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می‌باشد. فرضیه اصلی تحقیق که عبارت است از کارآفرینی و قابلیت‌های نوآوری تاثیر معنی داری بر مزیت رقابتی پایدار دارد مورد آزمون قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و تعیین …

[PDF]PDF: مقاله پژوهشی آماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت …

وﻗﺖ ﺑﺨﯿﺮ. ﻣﻦ ﻣﺪﯾﺮ اﯾﻦ ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺴﺘﻢ. ﺻﻔﺤﻪ ﺣﺎﺿﺮ دارای ﻟﯿﻨﮏ اﺻﻠﯽ داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوﻫﺸﯽ آﻣﺎده ﭘﺬﯾﺮش-ﺗﺄﺛﯿﺮ. ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﭘﺎﯾﺪار اﺳﺖ. ﻟﻄﻔﺎ دﻗﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ. آدرس اﺻﻠﯽ اﺳﺖ. ﺑﺮای ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ از اﯾﻦ ﻟﯿﻨﮏ ﻓﺎﯾﻞ www1.9project.ir/posts/46485.html. داﻧﻠﻮد ﺷﻮد. ﺑﺨﺸﯽ از ﻓﺎﯾﻞ. ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﺑﯿﻦ ﮐﺎر آﻓﺮﯾﻨﯽ و ﻧﻮ آوری ﺑﺮ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﭘﺎﯾﺪار، ﺑﺎ ﻫﺪف اراﺋﻪ راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ.

درباره ی google

همچنین ببینید

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت در این مقاله با شیوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *