خانه / دسته‌بندی نشده / مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات

مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات

مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات

مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها ۰
فرمت فایل docx
حجم فایل ۴۳۱ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۳۹

دانلود مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات  مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات dl


گزارش تخلف برای مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات  مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات Report
مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات  مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات nopic

فروشنده فایل

کد کاربری ۱۱۱۳
کاربر  مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات User2

مبانی نظری کیفیت خدمات، الگوی های کیفیت خدمات


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری


۲-۱- مقدمه ۱۱
۲-۲- کیفیت ومولفه های آن ۱۲
۲-۲-۱- تعاریف كیفیت: ۱۲
۲-۳- خدمات ۱۵
۲-۴- کیفیت خدمات ۱۶
۲-۵- مجتمع آموزشی ۲۱
۲-۶- کیفیت خدمات: ۲۱
۲-۷- الگوی های کیفیت خدمات ۲۴
۲-۷-۱- الگوی گرونروز ۲۴
۲-۷-۲- الگوی سوین ۲۶
۲-۷-۳-الگوی آلدلیگان و باتل ۲۶
۲-۷-۴- الگوی سروکوال ۲۷
۲-۷-۴-۱- شكاف های مدل سروكوآل: ۳۰
۲-۷-۴-۲-دلایل وجود شكاف ها ۳۰
۲-۷-۴-۳- دلایل خرد وجود شكاف ها ۳۱
۲-۷-۲-۴- مقوله های خاص در بكارگیری درست سروكوآل: ۳۲
۲-۷-۴-۵- معایب سروكوآل: ۳۳
۲-۷-۵- مدل کیفیت مالکوم بالدریج ۳۴
۲-۸- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۳۶
۲-۹- جمع بندی : ۴۳


۲-۱- مقدمه

اگر در میان تمامی جوامع را که جستجو کنید در میابید که هر مشتری که قصد خرید کالایی را داشته باشد پیش از آنکه قیمت آن را در ذهن بیاورد خواستار کیفیت است. اگر آموزش وپرورش را یک سازمان ارئه دهنده ی علم وخدمات باشد قطعا مشتریان آن کیفیت را مقدم بر کمیت خواهند شمرد گو اینکه کمیت نیز در جای خود مهم تلقی می شود،لذا این سازمان با فرهم آوردن کلیه منابع علمی،فنی،هنری،منابع انسانی در صدد وصول به هدفهای سازمانی وتعلیم و تربیت است. سازمان های پیشرو امروز از ویژگی های تحوّل پذیری، یادگیرندگی، دانشگری، خلاقیت و انتقادپذیری برخوردارند. این سازمانها به وضع موجود تن نمی دهند و با برخورد مناسب با شرایط تحوّل،از هر دگرگونی مثبتی استقبال می کنند چون تحول جویی وتحول پذیری لازمه ی بقای سازمان هاست. سازمان های پیشرو همواره فرصت های یادگیری و آموزش برای ذینفعان خود فرهم می کنند و در جهت دانایی محوری،شکاف های دانایی موجود را شناسایی نموده و در صدد پرکردن آن و خلق دانایی تازه هستند. همچنین در این سازمان ها،خلاقیت و ابتکار مورد تشویق قرار می گیرد و با ایجاد محیطی آرام و مفرح به ظهور خلاقیت های فردی و گروهی کمک می کنند(ابیلی وموفقی، ۱۳۸۲صص ۱۹-۱۶). هدف كلیه تلاشهای مدیریت كیفیت جامع در سازمان در جهت بهبود و حفظ كیفیت، جلب رضایت كامل مشتری با كمترین هزینه است. (حسین زاده و صائمیان، ۱۳۸۱). برهمین اساس سازمان هایی که هدفشان ایجاد تحوّل و کیفیت بخشی می باشد اقدام به سازماندهی مداوم فرایند ها،رهبری،مشارکت کارکنان در تصمیمات،توانمندسازی کارکنان با ایجاد دوره های آموزشی ضمن خدمت،فعالیت های گروهی،وتوجه به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر می نمایند. به همین لحاظ بالا بردن کیفیت خدمات هم مورد توجه کارکنان و هم مورد توجه مشتریان وذینفعان خود می باشد. لذا با توجه به موضوع تحقیق در این فصل به کیفیت خدمات،مجتمع های آموزشی وپرورشی وتاریخچه های آن اشاره می شود.
۲-۲- کیفیت ومولفه های آن
۲-۲-۱- تعاریف كیفیت:
– مونتگمری كیفیت را این گونه تعریف می كند: كیفیت عبارت است ازمیزان تطبیق محصولات با خواستهای استفاده كنندگان از آنها. (نقل از صلح نژاد۸۷)
– دمنیگ « كیفیت را با میزان یكنواختی و یكسانی كالا یا خدمت مربوط تعریف می كند. »(كزازی، ۱۳۷۸)
– جوران معتقد است « كیفیت عیارتست از مطابقت كالا یا خدمت با كاربرد آن، معنای دیگر این عبارت این است كه « استفاده كننده از كالا یا خدمت باید بتواند نیاز یا خواست خود را از آن كالا یا خدمت بر آورده سازد».(نقل از صلح نژاد۸۷)
از تعاریف فوق چنین استنباط می شود كه آنچه كیفیت كالا یا خدمات را تعبین می كند، میزان انطباق آن با نیازها، استانداردها و انتظارات مشتری است.
اخیرا ً سازمانها و شركت های راهبر تنها به رضایت مشتری بسنده نمی. كنند، بلكه معتقدند باید مشتری خود را مشعوف، خوشحال و شاد كنند.
– استاندار صنعتی ژاپن ۱۹۸۱-۸۱۰۱ JISZ كیفیت را مجموع مشخصه ها یا عملكردهایی می داند كه روشن می سازد تولید یا خدمت، كاربرد معین خود را دارد یا نه. (نقل از صلح نژاد۸۷)
– فلیپ كرازبی معتقد است «كیفیت عبارتست از كاربی نقص یا خرابی صفر، از نظر او كیفیت رایگان است و با تغییر مدیریت ارشد، كیفیت بهبود می یابد».(نقل از صلح نژاد۸۷)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و الگوی سروکوال|۲il

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و الگوی سروکوالمبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و الگوی سروکوال دارای ۴۵ صفحه وبا فرمت ورد وقابل و. … سازمان های پیشرو همواره فرصت های یادگیری و آموزش برای ذینفعان خود فرهم می کنند و در جهت دانایی محوری،شکاف های دانایی موجود را شناسایی نموده و در صدد پرکردن آن و خلق …

مبانی نظری کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال|omid3 – …

مبانی-نظری-کیفیت-خدمات-بر-اساس-مدل-سروکوال بخشی از ابتدای متن: قديمي ترين شكل استفاده از كيفيت به ۳۰۰۰ سال پيش بر مي گردد. زمانيكه بابلي ها از واحد هاي استاندارد براي توزين و يا اندازه گيري كالاها به صورت توافقي بين هم استفاده مي كردند. در قرن يازدهم در انگلستان قانون اصناف حق بازرسي كيفيت كالاهاي ساخته شده را به …

تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری – دانلود پایان نامه های …

فهرست مطالب صفحه چکیده ۱ فصل اوّل-کلیات تحقیق ۲ ۱-۱- مقدمه ۳ ۱-۲- بیان مساله ۳ ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۶ ۱-۴- مبانی نظری تحقیق ۶ ۱-۵- اهداف تحقیق ۹ ۱-۵-۱- … ۲-۲-۱۰- الگوهای رضایت مشتری ۳۴ …. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بیمارستان شهیدانصاری شهرستان رودسر انجام گرفت.

فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت …

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ – فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است. فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. توجه : در صورت مشاهده …

فایل word مبانی نظری سهم بازار، سهم بازار بانک، کیفیت …

۱۲ مهر ۱۳۹۶ – فایل ورد مبانی نظری سهم بازار، سهم بازار بانک، کیفیت خدمات، مدل های ارزیابی کیفیت خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد. توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل word مبانی نظری …

کیفیت خدمات| منابع علمی|ایبوک|مقاله انگلیسی|ترجمه|مبانی …

کیفیت خدمات ارائه و دانلود منابع علمی فارسی و انگلیسی و کتاب های الکترونیک مرتبط با کیفیت خدمات.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال … اين واژه داراي معاني مختلفي است و از جنبه هاي مختلف قابل تعريف و بررسي است . ذيلا به چند تعريف از … کيفيت عبارت است از آماده بودن خدمت يا کالا براي استفاده کننده که خود نيازمند کيفيت طراحي، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمت است. کيفيت …

SID.ir | طراحي مدل ارزيابي کيفيت خدمات سيستمهاي اطلاعاتي …

توسط مهدوي عبدالمحمد
اين مقاله برگرفته از رساله دوره دکتري با عنوان «طراحي و تبيين سيستم ارزيابي کيفيت خدمات سيستمهاي اطلاعاتي با استفاده از الگوريتم ژنتيک» است. در اين نوشتار، ضمن اشاره به مساله و متدلوژي تحقيق و همچنين مروري اجمالي بر مباني نظري، مدل پيشنهادي MISSQM مبتني بر الگوريتم ژنتيک و ويژگيهاي عمده مدل تبيين شده است.

کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال و مبانی نظری ان بهمراه …

پایان نامه مبانی نظری کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال. بخشی از ابتدای متن: قدیمی ترین شکل استفاده از کیفیت به ۳۰۰۰ سال پیش بر می گردد. زمانیکه بابلی ها از واحد های استاندارد برای توزین و یا اندازه گیری کالاها به صورت توافقی بین هم استفاده می کردند. در قرن یازدهم در انگلستان قانون اصناف حق بازرسی کیفیت کالاهای …

[PDF]مطالعه تاثیر کیفیت خدمات بر رضامندی بیماران بیمارستان …

توسط سلوکدار – ‏۲۰۱۷ – ‏مقالات مرتبط
مدل Servqual، شش بعد: ملموسات، اعتماد، پاسخگویی، تضمین، همدلی و تخصص گرایی به عنوان ابعاد کیفیت خدمات. معرفی شد. از طریق … کیفیت خدمات، رضامندي بیماران، تحلیل سلسله مراتبي فازي، بیمارستان های خصوصی واژه های کليدی: ، شقایق۲، دکتر امير …. مرتبـط، مبانـی نظری و پیشـینه ی پژوهش تدوین گردیـد. ابزار اصلی.

درباره ی google

همچنین ببینید

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت در این مقاله با شیوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *