خانه / دسته‌بندی نشده / مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه

مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه

مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه

مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها ۰
فرمت فایل docx
حجم فایل ۱۰۸ کیلو بایت
تعداد صفحات فایل ۳۹

دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه  مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه dl


گزارش تخلف برای مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه  مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه Report
مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه  مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه nopic

فروشنده فایل

کد کاربری ۱۱۱۳
کاربر  مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه User2

مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه



توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری



۲-۱ : مقدمه ۱۱
۲-۲: فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۲
۲-۳: اینترنت ۱۴
۲-۴: وب (شبکه) ۱۵
۲-۵ جامعه اطلاعاتی ۱۵
۲-۶: شکاف دیجیتالی ۱۶
۲-۷ : تاریخچه شکاف دیجیتالی ۱۸
۲-۸: سطوح شکاف دیجیتالی ۱۹
۲-۹: شاخص های شکاف دیجیتالی ۲۰
۲-۱۰: عوامل موثر بر شکاف دیجیتالی ۲۲
۲-۱۰-۱: درآمد و اقتصاد: ۲۲
۲-۱۰-۲: نسل و شکاف دیجیتالی ۲۴
۲-۱۰-۳: جنسیت و شکاف دیجیتالی ۲۵
۲-۱۰-۴: سواد رایانه ای ۲۷
۲-۱۰-۵: مهارت و شکاف دیجیتالی ۲۷
۲-۱۰-۶: نگرش نسبت به فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۹
۲-۱۰-۷:میزان تسلط بر زبان انگلیسی ۳۰
۲-۱۰-۸: دسترسی به فناوری اطلاعات وارتباطات ۳۰
۲-۱۰-۸-۱ انواع دسترسی ۳۱
۲-۱۱: جهان و شکاف دیجیتالی ۳۳
۲-۱۲: ایران و شکاف دیجبتالی ۳۴
۲-۱۳ : وضعیت ایران درجهان: ۳۵
۲-۱۴: تئوری های کاهش شکاف دیجیتالی ۳۶
۲-۱۵: اضطراب ۳۶
۲-۱۶: اضطراب رایانه ۳۸
۲-۱۷: سطوح اضطراب رایانه: ۴۰
۲-۱۸: عوامل موثر بر اضطراب رایانه ۴۱
۲-۱۸-۱: خودکار آمدی و اضطراب رایانه ۴۱
۲-۱۸-۲: نگرش و اضطراب رایانه ۴۲
۲-۱۸-۳: آموزش واضطراب رایانه ۴۳
۲-۱۹: پیشینه ی پژوهش شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه ۴۴
۲-۱۹-۱: تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۴۴
۲-۱۹-۲: تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۴۸
۲-۲۰ نتیجه گیری ۵۳

۱ : مقدمه
فناوری اطلاعات و ارتباطات فرصت های بی نظیری را برای جوامع بوجود آورده است. با وجود توسعه روزافزون این فناوری یكی از دغدغه های كلیدی در سطح بین المللی وجود شكاف دیجیتال بین كشورها و ملت های مختلف برای بهره گیری از این فناوری است.
شکاف دیجیتالی معمولا به عنوان فاصله ای بین آن دسته از افرادی که به اشکال جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات دسترسی دارند و کسانی که دسترسی ندارند تعریف می شود. متاسفانه همه مردم به فناوری اطلاعات وارتباطات دسترسی ندارند( سطح اول شکاف دیجیتالی) و شگفت آور اینکه تعداد زیادی از مردم توانایی و مهارت استفاده از ICT به روش درست را ندارند. بنابراین نمی توانند از مزایای این فناوری بهره ببرند.(سطح دوم شکاف دیجیتالی) .آیا براستی مردم از رسانه های جدید اطلاع ندارند و یا توانایی استفاده از آن را ندارند؟.(دونات ،براند وینر ، کرسچ باوم ، ۲۰۰۹) برای بسیاری از ما این نوع فناوری در قالب رایانه های دیجیتالی تجلی کرده و به ابزاری لازم برای انجام کارها و رفع نیازهای شخصی تبدیل شده است.(درخشان، ۱۳۸۷)همچنین مقدار رو به رشد اطلاعات به مهارت استفاده از اینترنت بستگی دارد، پس اینترنت نیز باید به عنوان یک منبع حیاتی در جامعه معاصر در نظر گرفته شود.(ون دایک ،ون دارسن ۲۰۱۰ )
اگر چه مفهوم شکاف دیجیتالی به دسترسی فیزیکی به فناوری اطلاعات و ارتباطات خطاب می شود. اسپرول ، زوبروف ، و کیسلر (۱۹۸۶) دریافتند که برخی از دانشجویان هنگام مواجهه با فن آوری، احساس سردرگمی و عدم کنترل شخصی و اضطراب می شوند. که به این اضطراب ، اضطراب رایانه اطلاق می شود در واقع اضطراب رایانه با عنوان ترس از رایانه ها در هنگام استفاده از آنها، و یا ترس از امکان استفاده از رایانه تعریف شده است (چوآ ، چن ، وونگ ، ۱۹۹۹).
پس یکی از عواملی که در ایجاد شکاف دیجیتالی می تواند مهم باشد ترس از استفاده از رایانه ها و اینترنت است که همان اضطراب رایانه ای است می باشد.
۲-۲: فناوری اطلاعات و ارتباطات
علم و فن آوری هر دو سازنده تمدن بشر هستند و توسعه هرکدام بدون دیگری ممکن نیست . علم به معنی شناخت عالم هستی و یافتن قوانین حاکم بر طبیعت است . در صورتی که منظور از فن آوری، کاربرد علوم و یافته های علمی در عمل با استفاده از رویه ها و مطالعات منظم و جهت دار برای ارضای خواسته های مادی است و غالباً با اختراع ها و کاربرد وسایل و تجهیزات در ارتباط است. فن آوری دانستن چگونگی انجام کار و فرآیند خلاقی است که در آن ابزار، منابع و نظام ها برای حل مسایل به کار گرفته می شوند تا کنترل انسان را در محیط طبیعی افزایش دهند و شرایط زندگی انسان را بهتر سازند.(یونسکو، ۱۳۸۴ )
” فناوری اطلاعات و ارتباطات از تعامل سه بخش بوجود می‌آید. بخش اول رایانه است که به عنوان سخت افزار در فرایند انتقال اطلاعات، عمل می‌کند. بخش دوم، مجموعه داده ها و یا اطلاعات است. در این بخش، داده ها به عنوان محتوا و خمیر مایۀ فرایند انتقال اطلاعات در درون شبکه به جریان می‌افتند. در واقع آنچه در فرایند انتقال اطلاعات اهمیت دارد همین اطلاعات است که توسط دو بخش دیگر جریان می‌یابند. بخش سوم، ارتباطات مخابراتی است که از طریق فیبر نوری؛ ماهواره و یا طرق دیگر باعث اتصال این مجموعه به یکدیگر و مجموعه های دیگر می‌شوند. آنچه از تلفیق این سه بخش بوجود می‌آید؛ همان فناوری اطلاعات و ارتباطات نامیده می‌شود که مثال اصلی آن بزرگراههای اطلاعاتی و یا اینترنت است”. (صراف، ۱۳۸۵: ۴۴)
در تعریف فن آوری اطلاعات می تو ان گفت که به فرآیندهای جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش و بازیابی اطلاعات که در بستر ارتباطی مبتنی برزیر ساخت های رایانه ای شکل می گیرد گفته می شود (نواب زاده، ۱۳۸۰ )بدون فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ارتباط در سطح بین اللملی و بین افراد غیر ممکن خواهد بود. امروزه با در اختیار داشتن فناوری اطلاعاتی و ارتباطاتی مختلف و پیشرفته، امکان برقراری سریع ارتباط و تبادل سریع اطلاعات بیش از پیش میسر گردیده است. افراد در هر کجا که باشند میتوانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه ای دریافت کنند.(ابراهیم آبادی ،۱۳۸۲ ،به نقل از سیار،۱۳۹۰: ۱۳)

مبانی نظری فناوری اطلاعات وارتباط ت، جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی، اضطراب رایانه

۲-۱ : مقدمه.. ۱۱

۲-۲: فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۱۲

۲-۳: اینترنت.. ۱۴

۲-۴: وب (شبکه).. ۱۵

۲-۵ جامعه اطلاعاتی.. ۱۵

۲-۶: شکاف دیجیتالی.. ۱۶

۲-۷ : تاریخچه شکاف دیجیتالی.. ۱۸

۲-۸: سطوح شکاف دیجیتالی.. ۱۹

۲-۹: شاخص های شکاف دیجیتالی.. ۲۰

۲-۱۰: عوامل موثر بر شکاف دیجیتالی.. ۲۲

۲-۱۰-۱: درآمد و اقتصاد:.. ۲۲

۲-۱۰-۲: نسل و شکاف دیجیتالی.. ۲۴

۲-۱۰-۳: جنسیت و شکاف دیجیتالی.. ۲۵

۲-۱۰-۴: سواد رایانه ای.. ۲۷

۲-۱۰-۵: مهارت و شکاف دیجیتالی.. ۲۷

۲-۱۰-۶: نگرش نسبت به فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۹

۲-۱۰-۷:میزان تسلط بر زبان انگلیسی.. ۳۰

۲-۱۰-۸: دسترسی به فناوری اطلاعات وارتباطات.. ۳۰

۲-۱۰-۸-۱ انواع دسترسی. ۳۱

۲-۱۱: جهان و شکاف دیجیتالی.. ۳۳

۲-۱۲: ایران و شکاف دیجبتالی.. ۳۴

۲-۱۳ : وضعیت ایران درجهان:.. ۳۵

۲-۱۴: تئوری های کاهش شکاف دیجیتالی.. ۳۶

۲-۱۵: اضطراب.. ۳۶

۲-۱۶: اضطراب رایانه.. ۳۸

۲-۱۷: سطوح اضطراب رایانه:.. ۴۰

۲-۱۸: عوامل موثر بر اضطراب رایانه.. ۴۱

۲-۱۸-۱: خودکار آمدی و اضطراب رایانه.. ۴۱

۲-۱۸-۲: نگرش و اضطراب رایانه.. ۴۲

۲-۱۸-۳: آموزش واضطراب رایانه.. ۴۳

۲-۱۹: پیشینه ی پژوهش شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه.. ۴۴

۲-۱۹-۱: تحقیقات انجام شده در داخل کشور.. ۴۴

۲-۱۹-۲: تحقیقات انجام شده در خارج از کشور.. ۴۸

۲-۲۰ نتیجه گیری.. ۵۳

۱ : مقدمه

فناوری اطلاعات و ارتباطات فرصت های بی نظیری را برای جوامع بوجود آورده است. با وجود توسعه روزافزون این فناوری یكی از دغدغه های كلیدی در سطح بین المللی وجود شكاف دیجیتال بین كشورها و ملت های مختلف برای بهره گیری از این فناوری است.

شکاف دیجیتالی معمولا به عنوان فاصله ای بین آن دسته از افرادی که به اشکال جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات دسترسی دارند و کسانی که دسترسی ندارند تعریف می شود. متاسفانه همه مردم به فناوری اطلاعات وارتباطات دسترسی ندارند( سطح اول شکاف دیجیتالی) و شگفت آور اینکه تعداد زیادی از مردم توانایی و مهارت استفاده از ICT [1]به روش درست را ندارند. بنابراین نمی توانند از مزایای این فناوری بهره ببرند.(سطح دوم شکاف دیجیتالی) .آیا براستی مردم از رسانه های جدید اطلاع ندارند و یا توانایی استفاده از آن را ندارند؟.(دونات[۲] ،براند وینر[۳]، کرسچ باوم[۴]، ۲۰۰۹) برای بسیاری از ما این نوع فناوری در قالب رایانه های دیجیتالی تجلی کرده و به ابزاری لازم برای انجام کارها و رفع نیازهای شخصی تبدیل شده است.(درخشان، ۱۳۸۷)همچنین مقدار رو به رشد اطلاعات به مهارت استفاده از اینترنت بستگی دارد، پس اینترنت نیز باید به عنوان یک منبع حیاتی در جامعه معاصر در نظر گرفته شود.(ون دایک[۵]،ون دارسن [۶]۲۰۱۰ )

اگر چه مفهوم شکاف دیجیتالی به دسترسی فیزیکی به فناوری اطلاعات و ارتباطات خطاب می شود. اسپرول[۷]، زوبروف[۸]، و کیسلر [۹](۱۹۸۶) دریافتند که برخی از دانشجویان هنگام مواجهه با فن آوری، احساس سردرگمی و عدم کنترل شخصی و اضطراب می شوند. که به این اضطراب ، اضطراب رایانه اطلاق می شود در واقع اضطراب رایانه با عنوان ترس از رایانه ها در هنگام استفاده از آنها، و یا ترس از امکان استفاده از رایانه تعریف شده است (چوآ[۱۰]، چن[۱۱]، وونگ[۱۲]، ۱۹۹۹).

پس یکی از عواملی که در ایجاد شکاف دیجیتالی می تواند مهم باشد ترس از استفاده از رایانه ها و اینترنت است که همان اضطراب رایانه ای است می باشد.

۲-۲: فناوری اطلاعات و ارتباطات

علم و فن آوری هر دو سازنده تمدن بشر هستند و توسعه هرکدام بدون دیگری ممکن نیست . علم به معنی شناخت عالم هستی و یافتن قوانین حاکم بر طبیعت است . در صورتی که منظور از فن آوری، کاربرد علوم و یافته های علمی در عمل با استفاده از رویه ها و مطالعات منظم و جهت دار برای ارضای خواسته های مادی است و غالباً با اختراع ها و کاربرد وسایل و تجهیزات در ارتباط است. فن آوری دانستن چگونگی انجام کار و فرآیند خلاقی است که در آن ابزار، منابع و نظام ها برای حل مسایل به کار گرفته می شوند تا کنترل انسان را در محیط طبیعی افزایش دهند و شرایط زندگی انسان را بهتر سازند.(یونسکو، ۱۳۸۴ )

فناوری اطلاعات و ارتباطات از تعامل سه بخش بوجود می‌آید. بخش اول رایانه است که به عنوان سخت افزار در فرایند انتقال اطلاعات، عمل می‌کند. بخش دوم، مجموعه داده ها و یا اطلاعات است. در این بخش، داده ها به عنوان محتوا و خمیر مایۀ فرایند انتقال اطلاعات در درون شبکه به جریان می‌افتند. در واقع آنچه در فرایند انتقال اطلاعات اهمیت دارد همین اطلاعات است که توسط دو بخش دیگر جریان می‌یابند. بخش سوم، ارتباطات مخابراتی است که از طریق فیبر نوری؛ ماهواره و یا طرق دیگر باعث اتصال این مجموعه به یکدیگر و مجموعه های دیگر می‌شوند. آنچه از تلفیق این سه بخش بوجود می‌آید؛ همان فناوری اطلاعات و ارتباطات نامیده می‌شود که مثال اصلی آن بزرگراههای اطلاعاتی و یا اینترنت است”. (صراف، ۱۳۸۵: ۴۴)

در تعریف فن آوری اطلاعات می تو ان گفت که به فرآیندهای جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش و بازیابی اطلاعات که در بستر ارتباطی مبتنی برزیر ساخت های رایانه ای شکل می گیرد گفته می شود (نواب زاده، ۱۳۸۰ )بدون فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ارتباط در سطح بین اللملی و بین افراد غیر ممکن خواهد بود. امروزه با در اختیار داشتن فناوری اطلاعاتی و ارتباطاتی مختلف و پیشرفته، امکان برقراری سریع ارتباط و تبادل سریع اطلاعات بیش از پیش میسر گردیده است. افراد در هر کجا که باشند میتوانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینه ای دریافت کنند.(ابراهیم آبادی ،۱۳۸۲ ،به نقل از سیار،۱۳۹۰: ۱۳)



[۱] Information and Communication Technology

[۲] Donat

[۳] Brandtweiner

[۴] Kerschbaum

[۵] van Dijk

[۶] van Deursen

[۷] Sproull

[۸] Zubrow

[۹] Kiesler

[۱۰] Chua

[۱۱] Chen

[۱۲] Wong

مبانی نظری و پیشینه پژوهش شکاف دیجیتالی و اضطراب …

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری:: ۲-۱ : مقدمه ۲-۲: فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲-۳: اینترنت ۲-۴: وب (شبکه) ۲-۵ جامعه اطلاعاتی ۲-۶: شکاف دیجیتالی ۲-۷ : تاریخچه شکاف دیجیتالی ۲-۸: سطوح شکاف دیجیتالی ۲-۹: شاخص های شکاف دیجیتالی ۲-۱۰: عوامل موثر بر شکاف دیجیتالی ۲-۱۰-۱: درآمد و اقتصاد: ۲-۱۰-۲: نسل و شکاف …

فایل word مبانی نظری فایل شکاف دیجیتالی (فصل دو) – …

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ – برای درک این نکته که چگونه یک جامعه از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده می کند ارزیابی تعداد افراد جامعه که به فناوری ها دسترسی دارند و چگونگی استفاده آنها از فناوری ها بسیار با اهمیت است. (آمادگی الکترونیکی،۱۳۸۷ :۱۳ ) … ۲-۱۹: پیشینه ی فایل شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه. ۲-۱۹-۱: فایلات انجام شده در …

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

علی رغم تبیین های متفاوتی که از جامعه اطلاعاتی صورت گرفته است، واقعیت این است که اطلاعات و ارتباطات نقش تعیین کننده ای در تحقق چنین جوامعی ایفا می کنند. دراین میان یکی از چالش های عمده ی تحقق جامعه اطلاعاتی، شکاف دیجیتالی است. در واقع شکاف دیجیتالی بیانگر نابرابری های موجود در زمینه دسترسی افراد به فناوری های …

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مدیریتی – ۲۰۱۷ – ترجمه فا

در این صفحه لیست جدیدترین مقالات ترجمه شده پیرامون رشته مدیریت (گرایشهای مدیریت اجرایی، بازرگانی، بحران، تکنولوژی، مالی، دولتی، صنعتی، کسب و کار، منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات و کارآفرینی) بر اساس سال انتشار مقاله، گردآوری شده است. برای مشاهده جزئیات، دانلود رایگان مقاله انگلیسی و خرید ترجمه روی آن کلیک …

شکاف دیجیتالی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

به عبارت دیگر، شکاف دیجیتال یعنی دسترسی نابرابر برخی از اعضای جامعه به فناوری اطلاعات و ارتباطات. شکاف دیجیتال با مفهوم … شکاف دیجیتالی چالشی است که امروزه دنیای مجازی با آن رو به رو شده‌است و یکی از محورهای اصلی دومین دوره اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی تونس، به این امر اختصاص یافته‌است. شکاف دیجیتالی اصطلاحی …

بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر اضطراب رایانه، خودتنظیمی و …

توسط بخشایش – ‏۲۰۱۵
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر اضطراب رایانه، خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی و مقایسه آن با مدارس غیر هوشمند بود. بدین منظور با بهره‌گیری از روش علی- مقایسهای، اطلاعات با استفاده از ۳ پرسشنامة اضطراب رایانه CARS، خودتنظیمی بوفارد و عملکرد تحصیلی درتاج جمع‌آوری شد. جامعة آماری شامل کلیة …

شبکه های اجتماعی مجازی و بحران هویت (با تأکید بر بحر …

توسط معمار – ‏۲۰۱۲
اگرچه شبکههای اجتماعی مجازی در فرایند ارتباطات میتوانند دارای تأثیرات مثبت و منفی باشند، پژوهش حاضر تنها بر جنبه‌های بحرانزای این فرایند تأکید کرده است و یکی از آثار فضای مجازی … به نظر میرسد به علت وجود این چالشها انسجام اجتماعی و هویتی در جامعه اطلاعاتی و به خصوص در کشورهای در حال توسعه مانند ایران متزلزل شده است.

ویژگی‌های بایسته معلمان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری …

در بخش کیفی پژوهش، با شش نفر از متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات که به روش نمونهگیری هدفمند و گلوله برفی انتخاب شده بودند، مصاحبه انجام شد. نتایج حاصل از تحلیل محتوای مصاحبهها و مطالعه عمیق مبانی نظری، در قالب پرسشنامهای محقق ساخته در دو بخش وضعیت مطلوب و وضعیت موجود تنظیم گردید. روایی محتوایی طبق نظر …

— (۴۶۸) – دانلود منابع علمی مقاله ارشد

تعیین رابطه بین اضطراب رایانه ای دانشجویان و شکاف دیجیتالی از نظر ویژگی های جمعیت شناختی ( سن؛ جنسیت، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی ).۱-۵ فرضیه های …. ابزار ماشینی جامعه اطلاعاتی رایانه ها و ابزار ارتباطات راه دور هستند نه ابزار شخم زنی.(درخشان،۱۳۸۷) ۲-۶: شکاف دیجیتالی ” نیمه دوم ۱۹۰۰ فناوری اطلاعات و ارتباطات از …

جهانی شدن و فاصله نسلی (مطالعه جامعه شناختی فاصله نسلی: …

هدف این مقاله مطالعه مفهوم و گونه شناسی نسلها و نقش فناوری های ارتباطی نوین همچون اینترنت در فاصله نسلی است و اینکه چگونه می تواند به تشدید فاصله نسلی و یا توقویت ارتباط نسلها بیانجامد.. فاصله نسلی … واژگان کلیدی : نسل ، فاصله نسلی ، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات ، شکاف نسلی ، تغیرات اجتماعی،جهانی شدن. بیان مساله.

درباره ی google

همچنین ببینید

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت

مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت مقاله خاتم کاری همراه پاورپوینت در این مقاله با شیوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *